بسم الله الرحمن الرحیم

 

این متن رو به دقت تا اخر بخونید👇👇👇👇

 

جنگ ترک الجبلین که در آن سه میلیون ایرانى به دست اعراب کشته شدند چه بود؟😮

 

راستش اصلا چنین جنگی وجود نداره و این اسمو من از خودم در اوردم😄

 

ولی برای حرفم منبع دارم: کتاب تاریخ طبری،جلد سوم، صفحه 567

برای مشاهده ادامه مطلب روی اون  فلش زرد بالا سمت چپ زیر تاریخ کلیک کنید


کی به کیه؟؟ حالا کی میره این کتابو پیدا کنه و بره جلد سومش و صفحه 567 رو بخونه و بیینه چنین جنگی هست یا نه😉

 

یه منبع دیگه هم هست: شرح ابن ابی توافر، جلد 2، صفحه 97😋

 

اصلا شاید چنین کتابی نباشه، چون اسمشو از خودم در اوردم، کی به کیه؟😊

 

 

👆👆این شده داستان متون و عکس ها در شبکه های اجتماعی..

هر چرتو پرت و دروغی حتی خیلی عجیب ! و بزرگ ! که میخوان مینویسن، اخرش 10 تا از این منابع هم مینویسن،

و شما پیش خودت میگی خب، متن که منبع داره، پس باید بپذیرم...‼️

 

 

🔔 و این چنین میشه که با این متنها و عکسهای دروغ و پر از جعل و تحریف، 👈یه عده باستان پرست و نژادپرست میشن. 👈یه عده که شاید زمانی نمازخون بودن، آتئیست و بی دین میشن یا توی اعتقاداتشون شک میفته، 👈 یه عده افکار عجیب غریب و درهم برهم پیدا میکنن، 👈یه عده مریض میشن. مریض روحی، مریض فکری و حتی مریض جسمی... 😔

 

🔔یادتون نره، دشمن این شبکه ها رو برای تخریب من و تو ساخته، وگرنه از چشم  و گوش ماها خوشش نمیومد... ولی ما میتونیم مکر خودشو به خودش برگردونیم...

 

بیایید اعتقاداتمون رو روی هوا و توهمات این و اون نسازیم تا با دو تا فوت کردن بریزه پایین....

خوب بخونیم. خوب بشنویم و خوب فکر کنیم.

عقل و قرآن چراغ راه ماست. از اولی استفاده کنیم و با دومی انس بگیریم.🙏 هرجا شبهه ای مطرح شد از اهلش بپرسیم تا جواب درستو بهمون بده...

والسلام

خطاط