1392/2/6

عبرت نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه با هیچ جریان خاصی کار ندارد، گفت: آنهایی که بعد از تمام شدن دولت‌شان بعد از هشت سال تنها آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند جزء سلایق مختلف نیستند، آنها معاندین هستند و نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.


برای مشاهده ادامه مطلب روی اون  فلش زرد بالا سمت چپ زیر تاریخ کلیک کنید

حجت‌الاسلام گواهی گفت: چرا مسئولان نظام وقتی به قدرت می‌رسند جایگاه رهبری را فراموش می‌کنند! در انتخابات سال 92 باید رییس‌جمهوری انتخاب کنیم که مطابق با معیارهای رهبری باشد به طوری که از امتیازات رییس‌جمهور کنونی بهره‌مند گشته و از نقاط ضعف دوری کند.

 
وی با اشاره به اتفاقات روزهای پایانی سال گذشته، گفت: روزهای پایانی سال حوادثی برای کشور رخ داد که برای کشور اسلامی بسیار بد بود، اینکه مجلس و دولت به جان هم بیافتند و قوه قضاییه نیز به جان دو قوه دیگر بیافتد در شان ملت نیست، وقتی مسئولان در چنین جایگاهی قرار می‌گیرند باید شان نظام و ملت را حفظ کنند که متاسفانه بعضا این اتفاق رخ نمی‌دهد.
 
به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم به طوری که تا تحریم شدیم احتکار کرده یا اجناس را گران کنیم
گواهی افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه سلایق باید در انتخابات شرکت کنند به معنای داشتن حق برای افرادی نیست که انتخابات دوره نهم مجلس را تحریم کردند. کسانی که با مردم در گرما و سرمای انقلاب نبودند حق ندارند بیایند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: کسانی که هشت سال از مدیریت کنار رفته و عمر دولت‌شان تمام شده است و بعد از آن حتی یک کلام برای انقلاب اظهارنظر نکردند و تنها آب به آسیاب دشمن ریختند این افراد دیگر جزء سلایق مختلف نظام نیستند، آنها جزء معاندین‌اند و نمی‌توانند شرکت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه به هیچ جریان کاری ندارد،‌ گفت: تلاش ما بر این است که تا هر فردی که به اعتقادات‌مان نزدیک‌تر است را انتخاب کرده و ان‌شاءالله در پای صندوق‌های رای حضور پرشوری خواهیم داشت. ان‌شاءالله چند روز بعد از انتخابات نیز برای شکرگذاری و سپاس از مردم دور هم جمع خواهیم شد.