بسم الله الرحمن الرحیم

مباحثی که در مطلب قبل مطرح شد مواردی بود که امکان ناسازگاری داوطلبان با آنها وجود داشت اما در این مطلب علاوه بر موارد ناسازگاری از نقاط جذب کننده و مثبت دانشگاه نیز بحث می کنم.


برای مشاهده ادامه مطلب روی اون  فلش زرد بالا سمت چپ زیر تاریخ کلیک کنید

یکی از خصوصیات این دانشگاه مانند دیگر دانشگاه های سطح بالا اهمیت زیاد به معدل است. در بیشتر اوقات ملاک برای سطح بندی دانشجو معدل اوست حال ان که بسیاری از دانشجویان به بعضی از واحد های درسی علاقه ای ندارند و متناسب با اهدافشان نیست و به همین دلیل نمره بالایی نمی گیرند و معدلشان پایین می اید.

این دانشگاه جوانب مثبت فراوانی دارد که یکی از مهمترین انها اساتید این دانشگاه است؛ اساتید دانشگاه اهمیت فراوانی برای دانشجو قائلند و در حد توان وقت خود را در اختیار دانشجو قرار می دهند که این رابطه دوستانه استاد و دانشجو در کمتر دانشگاهی دیده می شود.

از دیگر مزیت های دانشگاه  محیط بسیار سالم نسبت به دیگر دانشگاهها است.

مورد دیگر فضای سبز و زیبای دانشگاه است که چیزی از یک باغ کمتر ندارد و این در روحیه دانشجو تاثیر فراوان دارد.

این نکته نیز جالب است که غذای دانشجویان همان غذایی است که اساتیدهم می خورند و از کیفیت بالایی نسبت به دیگر دانشگاه ها برخوردار است.

اقامتگاه یا همان خوابگاه های دانشگاه نیز در محیط  دانشگاه است و چهار ساختمان خوابگاه جدید نیز امسال روبروی دانشگاه ساخته شده که از امکانات بالایی برخوردار است.